dödstrött

Jag skulle inte bli förvånad om jag vaknar en morgon och är död.
Jag blir bara tröttare,segare och svagare för var dag som går. Detta är ytterst irriterande.

Självförsvarskursen var skoj att vara på. Helmysig stämning och alla var som systrar eller något sånt=)
Hade jättetrevligt iaf.

Imån blir det plugg hela dagen... suck. Men jag hade gärna velat träffa 08orna imån eller åtminstone på måndag.
För jag blir tokig snart för jag saknar er så<3 Suck att det är så mycket i skolan just nu... Inte mycket fritid lär det bli i veckan och jag kommer mest troligt att bli ännu tröttare. Framemot fredag lär jag väl ha kolappsat! huu!

Jaja, men hör av er om ni har lust med att träffas liiiite åtminstone imån^^ På kvällen orkar man ändå inte plugga!

hejs

Kommentarer
Postat av: Hanni

hell yeah att vi ska ses imorrn!!

2009-02-21 @ 18:21:02
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Sussi

jag kan inte.. ska till farmor och kommer hem på kvällen vid nio typ. då gissar jag att du inte kan?

2009-02-21 @ 21:59:53
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0