Frostiga björkar i det kalla solskenet

Hej allihopa det är morgon!
En jättefin morgon med kyla, solsken och glittrande björkar!
Och i fiket säljer dom kaffe + munk för 15kr! mums vad gott det hade varit... Men, såklart hade jag bara tolv, så det blev bara kaffe=(
Sitter och längtar till nästa fredag när ni kommer hem till Gällivare igen=) <3 Avskyr att inte ha pengar på telefonen, avskyr att inte kunna ringa när som helst...

Jaha, nu är det torsdag, måste plugga idag... I morgon är det fredag, jag vet inte som händer då, och inte på lördag, men på söndag ska ajg och Matilda baka semlor och plugga franska =)
Alla <3-dag på lördag och då blir det nog mys, men ändå, på vilket sätt vet jag inte. Inget inplanerat.

Nu ska jag ha MDK igen.
Hejs och jag har hål från fem över elva idag, ringa mig?^.^

Kommentarer
Postat av: Matilda

Semlor = :D

Franska = :(

2009-02-13 @ 17:58:42
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0