I musikens lugna vagga


Jag har absolut ingenting för mig just nu. Så jag beslöt mig för att söka tröst hos musiken och alla mina fina skivor.
Lyssnar på Crashdïet just nu. Får världens lust att göra något galet. Jag vet precis vad. Det kan nog vara så att det är för att jag är så enormt uttråkad också.
Om mina dagar fortsätter med mitt humör kommer jag tappa allt. Det vet jag. Jag är ett sjunkande skepp.
Att bryta benet var det sista jag behövde. Seriöst, jag vet inte hur jag ska klara det här. Skolan känns omöjlig och jag är rädd att den ska skita sig.
Så, för att slippa dessa tankar som äter upp mig levande läser jag låttexter samtidigt som musiken pumpas ut ur högtalarna på stereon. Högt ska det vara.
She's an angel working the back streets
With the addict and the deadbeats
Just another hopeless teenage tradgey

Sell it all to a perfect stranger
All the tricks have begun to change her
Daddy's girl has become someone else's fantasy

Ooh you see it in her eyes
Ooh the way she tells her lies

Taste of falling rain
Tears of shame, falling rain
Taste of falling rain
Refuse to see the end
Taste of falling rain

Leaves a stain, falling rain

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, den låten är så bra! :D



Var glad, jag ska våldgästa dig nån dag inom den närmaste framtiden! <3

2009-02-27 @ 18:43:50
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0