I really AM stronger right now! hah!

Do you lock yourself in your room?
With the stereo turned up so load no one hears you screaming..?


jag skapar mina egna problem jag vet, men ändå verkar det som att jag inte kan.
Inte kan göra på något annat sätt. Är jag misstaget undrar jag ibland faktiskt.
Det gör nog många...
Varför får ingen vara problemfri?
Alla har vi något som drar en ner i djupet.

Fotokursen idag var najs, som vanligt=) jag gillar att vara där. Det måste vara den roligaste lektionen jag har!
Ska nog dit i morgon också, om det hinns med, beror på när jag ska träna...

Sen en annan kul grej
, vem var det som orkade mer armhävningar än någon av grabbarna på idrotten idag?
Jo, JAG! haha det ni! Det var en kick på lilla egot innuti mig ^^
Nu ska jag sova. Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0