I'm stronger than you are right now

I try not to think 
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright



Jag har icket uppdaterat på ett tag nu,
så lång tid att folk saknar mina små underliga inlägg x)
Men saken är den att jag inte har mycket att blogga om just nu.
Vad ska jag skriva? Att det var underbart väder i helg?
Med solsken på vitblå snö, frisk vind och värme på den svarta jackan?
Att jag varit två meter ifrån en älg? (
nog för att den var utomhus och jag inomhus)
Eller att jag invigt min nya Canon kanske?
Naa, jag vet inte om det är något jag känner för att skriva om direkt.
Inspirationen för både blogga och bilddagboken har avtagit lite.
Som hos de flesta tycker jag? =P
Jag är så sjukt trött på mina humörsvängningar.
Ingen drar nytta av dom. Det kan jag lova.
Om någon vänlig själ där ute har någon idè om hur jag ska fixa det,
berätta gärna...


Och ikväll, dags att sova ensam första gången på två hela veckor,
kommer väl bli så där skönt. Svårt lär det också bli.
Kalla mig toffel, jag bryr mig inte, det värsta jag vet är att känna mig ensam och så är det med det.

Så till något skoj.

Syrran ska också ner till Stockholm i mars, samma dag som jag och Matilda,
och hem också, mest troligt. =) Vill också gå på An café, hade varit kul med två konserter på samma resa.
Men pengar...-.-

En liten uppdatering var det där, god natt! <3



Kommentarer
Postat av: Hanni

ååh ska malin på an cafe?! :'D fuskigt!!!

2009-02-03 @ 09:19:18
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0