Jag vet att någon saknat mig...

Ja, för jag har inte varit så aktiv här den sista veckan... Förlåt för det, men jag har inte haft lust helt enkelt.
Ligger nu i sängen, ensam=( Får ingen sovkamrat idag, som jag hade igår<3 Känns som vanligt tomt.
Pratade nyss med Hanni i telefon=D Vad jag saknar dig! och den andra låssas sthlm-aren=P
Men jag har konstaterat idag att jag inte kommer ha speciellt mycket tid (om ens någon) den kommande veckan för att umgås med dessa... Så himla mycket i skolan... Som vanligt innan lov. Suck säger jag.

Så, vad har jag då gjort när jag inte uppdaterat? massor och absolut inget.
Tänker inte nämna det här heller, så förlåt för det också.

hahaa... En mindre kul sak är att jag inte får vara med och se min (våran) utställning med fotokursen under marknadshelgen....
=( fasiken så synd... Jag som ville plocka med mig Jeppe och skryta lite ;) haha.
Är ju i Stockholm den helgen. Det är ju kul, men lite dålig timing ändå.

Nu blir det svart. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0