Kaffe klockan fyra


Jag vill inte plugga....




Alla har en drog, något man är beroende av
Vad är du beroende av?

Idag är jag nollställd igen
Kan inte fungera normalt. Borde plugga men jag bara dricker kaffe.
Jag har ingen motivation.
Hallå? Kom tillbaka för jag behöver dig för att orka plugga?

Saknar er alla, känns inte som jag pratat med er på hundra år.
Och Helena, jag har bara 0,46öre på telefonen så jag kunde inte svara på smset om du undrar^.^'

Igår var det inbrott på gamla barnhemmet.
Jag och Jesper hade på polisradion och hörde det, och då beslutade vi oss för att åka dit och kolla vad som stod på.
Det var ganska skoj x) Polisen hade omringat huset och efter ett tag kom de tre småkillarna ut därifrån, skamsna x)
små och små... De är kanske ett - två år yngre än oss:P
Tränade också igår och idag kan jag knappt röra mina armar.
SKÖNT



haha vilket söt bild jag hittade på datorn nyss:D Från i somras
Båda ser hyfsat misstänksamma ut x)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0