Klet

Alltid något som fastnar i kletet. Det där kletet som älskar att kleta till det...
Det jag menar är att aldrig kan något gå helt och hållet bra. Det verkar som något omöjligt i min värld.
Det betyder inte att det alltid är för mig det kletar till sig, nej jag menar också för dom i mitt liv.
Jag avskyr att veta att någon i min värld, någon som står mig så nära mår dåligt.
Jag vill bara förvandla mig till någon superhjälte och göra att bra igen.
Och det suger verkligen att det inte går.

Jag sitter här nu och borde läsa geografin, men jag vill hellre prata i telefon...
Ring om nån läser det här?^.^
Skäms för att jag somnade så tidigt igår när Sussi skulle ringa när hon pratat klart med Johannes.
Sorry<3

Just ja, kan ju berätta en liten sak för alla er tjejer!
LIGG INTE PÅ SPIKMATTA OM DU SNART SKA HA ÄCKEL MENS
Jag gjorde det misstaget igår, och jag kan meddela att det var den smärtsammaste natten jag varit med om någonsin.
Tårarna sprutade för det gjorde så helvetes ont och jag skrek tyst och inombords ända tills jag lyckades somna...
Och inte fungerar Ipren heller mot sådan värk.
Det var mitt tips det=P

God Natt

Kommentarer
Postat av: Hanni

ett tips: ta bort spikmattan då om det gör så ont :P

2009-02-10 @ 17:38:17
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0