MDK eller inte, det är frågan ?

Sitter nu och skriver i mediasalen i vanlig ordning...
Ingen vet hur det kommer bli nu, om vi ska börja MDK:n tio eller inte, så jag sitter bara och segar...
Idag slutar jag tidigt, SKÖNT! det är fint väder och jag vill upp på Dundret, men det är nog ingen annan som slutar då ?
Ring för Guds skull mig då!
Annars ska jag vara med Jesper idag<3 Jag längtar, efter är längesen nu, eller ja, sedan i söndags=)
Hade foto igår, egentligen var det andra gurppens tur, men Sivert hade sagt att vi klunde kika in och se hur många som var där. Dom är tydligen inte så ambitiösa i den andra gruppen...
Så jag blev där i två timmar efter att ha tränat.
Har i alla fall två eller tre bilder nu som jag vet att jag vill ha med på utställnngen i mars på marknaden.

Jaja, hejs för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0