Nande? Nu då?

Hejsan nu slutar jag om en timme och 45min... ungefär. Klockan är då kvart i tolv=)
Skönt att sluta tidigt, men vad ska jag då göra?
Åka bussen ner till ATS och springa och träna lite mage och sola kanske...
Eller åka hem och plugga engelska, matte, nk, geografi eller företags ekonomi?
Jag ska i alla fall vänta till Jesper har kommit hem från skolan så vi kan fara och träna rygg och biceps.
Just nu lutar det åt att åka ner och springa och magträna, sedan plugga resten av tiden.
Bara jag är hemma efter att pappa åkt till jobbet så...

Ska ha foto ikväll igen mest troligt, om det var kul att veta.
Nu har jag hål i en timme så jag ska nog skriva lite på engelskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0