08.55

God morgon gott folk!
Har haft svenska nyss och nu sitter jag som vanligt i Mediasalen och gör inte så mycket.
Väntar på att en kamera ska dyka upp så jag kan be rektorn modella lite för mig haha...
Annars kommer jag inte ha något att göra tills vi slutar, jihoo, till klockan elva d v s.
Då har jag hål till ett och då blir det enkelt geografitest=P
Slutar innan halv tre matilda så du vet, om du hinner läsa min blogg innan du slutar^.^

Nu fick jag en sån där uppåtkick! och jag längtar verkligen till Cypern nu=) Synd bara att Jesper inte får följa med=(
Hade världens myskväll igår förresten. Jag kände mig jätte tjejig och jättekär igår.
Bara fnissade massor, kramades och brottades och det kändes som om hela mitt hjärta var utanför kroppen och slöt sig om oss xD
haha, jaa ibland kan jag vara lite sådan jag också...sådär knäpp x)
Sedan bastade vi och såg film och somnade efter tio tror jagO.o
Väldigt tidigt! + att vi inte missade bussen i morse;) det är ett STORT +!

Nämen nu får jag sluta skriva för annars börjar jag fnissa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0