Back home

Hemma igen efter fyra dagar i Lansjärv ensam i Jespers stuga.
Har varit skitmysigt om man bortser från att mörker är väldigt väldigt läskigt, att jag varit sjuk hela tiden och att han fick feber igår kväll. Men om man glömmer allt det har det var skönt och avkopplande att vara där.
Egentligen så har vi inte gjort så mycket mer än att mysa, se några filmer, gå promenad i 26minusgrader, vara rädd för den mörka skogen omkring och dagen-efter-nyår-firandet! Haha vi sparade parjatet till 1Januari på kvällen istället=)
Sjukt roligt man kan ha i en liten liten stuga mitt i kalla vintern x)
Det som är så skönt med att vara onykter är att man slappnar av och tänker bara på det som är bra.

Nu är jag hemma och ska snart gå och krypa ner i mitt muskelavslappnande bad och ligga där och guppa nån halvtimme.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0