Cypern?

Ja det verkar som att det blir Cypern i Maj för min del=) 25-31 i så fall.
Jag är jätteglad nu, men det är ännu inte bokat, så man ska inte ta ut glädjen i förskott.
Gud vad underbart att åka till ett varmt ställe med sol och bad. Synd som fan bara att jag och syrran inte får plocka med våra älsklingar=/ Hade varit väldigt romantiskt med jag och Jeppe<3<3<3 i Cypern. ack! Jaja jag ska inte klaga, det är ju bara en vecka och hur länge har inte jag velat fara utomlands? Ungefär hela livet.
Då blir det till att spara pengar, beställa den där bikinin och ta med sig ritblock, en bok och kameran (+ massa film) och bara ta det lugnt i ett annat land en vecka.
Men som sagt, med min familj är det bäst att inte ta ut lyckan i förskott. Man blir oftast bara besviken...

Bara för att jag längtar som fan till nästa sommar så kommer en bild från i somras=)
(Och för att Lansjärv-08 var sjukt mysigt och somrigt^.^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0