In lack off inspiration

Jodå gott folk, det är tisdagkväll.
Fick min kamera idag=D Hurra för det! Men för vad annat? Hela dagen har varit en tråkig klump.
Speciellt sista lektionen, vet inte alls varför jag valt företagsekonomi??? Skittråkigt. Lätt ämne,
men tråkig lärare... Dålig kombination.

Pluggar nu. hade mycket hellre målat eller läst manga eller sett en film eller badat eller något.
Vad som helst nästan!

Vet ni? Jag behöver motivation. Nu på en gång. Hur fixar man det?

För övrigt var det väldigt långtråkigt att övningsköra idag, det tog liksom aldrig slut och det var bara tråkigt.
Jag som älskar att köra bil annars!XO

Mjao, jag ska vara duktig nu igen tjingeling
Hejs


Vi är så busiga tillsammans


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har en dålig dag jag med! För en liten stund sedan insåg jag att jag måste skriva ett författarporträtt på svenska - och det ska vara inne på torsdag! :O

2009-01-27 @ 21:32:53
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0