Just idag är jag stress!

Jag vet inte ens varför..
Är bara trött och sur och irriterad och stressad idag.
Snart ska jag ha redovisning för Lennart... Trist, tror det kommer gå ganska dåligt, jag kan inte koncentrera mig alls.
Sitter i mediasalen nu, vi har svenska egentligen men ingen i klassen verkar bry sig om det,
alla ska egentligen jobba ute med det svenska språket, men undr ajust hur mågna som gör det?
Jag är för en gångs skull redan klar med mitt, skulle göra en plansch idag, men såklart gick det inte att skriva ut...
Och bidlerna fungerar itne så bra på datorn. Får väl skriva ut hemma och ta med i morgon.
Ble jag har trist och efter redovisningen tio ska jag knata bort till HR och prata med Helena och någon David=P

Jaja, synes senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0