Konstig onsdag

japp det är vad det är, en konstig onsdag.
Känner mig på dåligt humör, typ less. For till skolan först nio och missade två lektioner, fick veta att vi fått en svenskauppgift och att vi får läsa hemma på nk:n... Så nu har vi femtio minuter hål, så svinigt tråkigt.
När jag kommer hem efter median som börjar elva ska jag SOVA eller kanske träna... Vilken ordning ajg gör det i har ajg inte bestämt.

Känner att det börjar bli dags för en ny layout på min lilla blogg. Vad tycks om det? Vet bara inte hur jag ska göra den, som i vanlig ordning. hah...
Allt är som vanligt i skolan... Sega elever, mediatreorna som sjunger eller lyssnar på kass musik (just nu låter det som backstreet boys eller något) massa håltimmar, Thomas som är spårlöst försvunnen och jag som försover mig. (+ längtar efter en kaffe från fiket som jag inte har pengar till)

ring och underhåll mig den som vill? jag ahr inga pengar på telefonen fortfarande=P

Hejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3<3<3

Du och ditt "ajg"! x)

2009-01-14 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0