morgonrock, fuktigt hår och sminkade ögon

Så ser jag ut just nu. Har kvar sminket från igår för jag orkade inte trvätta bort det när jag kom hem vid halv fem på morgonen=P
Det ser fortfarande ok ut så nu har jag bara duschat lite och sitter och segar. Skulle gissa på att alla är på Dundret nu, men jag kan inte det... Ska till mommo på någon timme. Får se hur länge vi blir där...

Igår premiäråkte jag på Dundret!<3 Roliiiiiiigt! For upp vid ett med Jesper, men som synd var hade Backen bara öppet till tre... Jag är inte speciellt bra på slalom måste jag erkänna, men det kanske bara var för att det var första gången sedan påsken förra året? Kan ju hoppas det.
Efter Dundret åkte vi hem till honom och myste och segade lite till jag skulle hem och äta middag för att sedan gå till Hanni.
Vi spelade Rockband igår hos Helena och det var sjukt roligt. Jag vill också ha det spelet!
Jag och Tildisen ägde ju på att... sjunga! I alla fall Dani California och Monsoon. Hade varit helt underbart om man var bra på att sjunga. Då hade man ju vågat!

jomen, over and out, man kanske behöver ha lite kläder på sig också..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0