Någon enstaka dag kvar av lovet =(

Jahaja nu är jullovet snart slut... =(
Jag är inte redo för skolan ännu känner jag. Och eftersom jag inte kunnat åka på Dundret på hela lovet känns vintern helt enkelt jobbig nu. Jag längtar så jag dör efter den varma sommaren! Satan så skönt att sola, bada, vara ledig, vara uppe hela natten, göra resor och fiska och massa sådant.. Och inte behöver man pälsa på sig hundra plagg heller.

Vet ni? Jag är inte alls på bra humör idag. Bara seg och uttråkad och less. En dålig blandning vill jag lova.
Sussi och Hanni (och kanske någon fler?) ville att jag skulle se Barnhemmet hemma hos Sussi idag, men jag kan inte tyvärr. Jesper är jättesjuk och jag måste ta hand om honom idag. Skoj om han inte hade varit det, då hade vi säkert sett filmen allihopa ikväll.
Vad less jag blir, det här lovet har inte haft mycket att komma med. Visst, nog har jag haft bra och jätteroliga dagar, men i helhet har det varit trist. Mest eftersom vädret har varit trist och fysiken inte varit den bästa. Sjuksjuksjuk.
Jag förstår dig Matilda, det är inte kul att vara sjuk på lov.  Du brukar ju vara mästare på att pricka in sport eller påsklovet x)

Kul om någon orkat med mitt gnäll haha x) Men ursäkta, humöret i botten idag.
Tjingeling nu ska jag väl besöka någon annan urtråkig sida.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Yep, I know the feeling. Mitt lov har inte varit grejt heller. Och nu har jag "en sån där dag", du vet? Usch. Nej, tacka vet jag sommarlov som är aslånga och underbara! <3

2009-01-06 @ 23:21:18
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0