Rätt eller fel?

Hur gör jag nu? Rätt eller fel?
Fel egentligen, men det kunde vara rätt på en och samma gång...
Ja jag vet då inte... Kul ändå



hmh helg nu då, hela dagen har varit som att promenera omkring ovanpå en jättelik Barbapappa. Segt har det varit och jag lika så.
I morgon blir det middag med familjen, om jag inte har ont i magen d v s... Och sen rockband eller något sånt med flickorna. Visst skulle det bli övernattning också va?
På söndag måste jag skynda mig upp och fara till mommo... Vi ska vara där nästan hela dagen och resten av den måste jag plugga... Det är verkligen great att vara dålig i skolan så man har kvar tre saker från före jul.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0