Så åkte ni


Idag har varit en ganska sorglig dag, men samtidigt mysig.
Började dagen med att (försova mig, men det hör inte hit) äta frukost på nyfiket med Helena, Hanni och Sussi. Sedan begav vi oss till Colorama (vill fortfarande säga Öströms) och valde om Sussis blivande tapeter, sen blev det inte att åka till skolan för mig, som planerat, utan vi pallrade oss till Lockigt&rakt där de två fejk 08:rna (ni hör hemma här) gjorde fler hål i öronen.
Sen blev det DollarStore en sväng och sen promenad hem till mig och vidare till Hanni där hon packade... Sen slutligen till Sussi för att hon skulle packa.
Klockan kvart över tre infann vi oss alla på flygplatsen och där tog vi farväl tills vidare=P

Hemma har jag pluggat i massor (duktig för en gångs skull?) och förlorat kampen om en finfinfinfinfin kamera med två objektiv på tradera och lite annat sånt.
Känner mig hur seg som helst... Men i morgon blir det rygg och biceps efter skolan. SKÖNT.
Nu behöver jag bara köpa lite gainer... Hade behövt veta vad jag har på kontotO.o Hur mycket jag måste spara inför sthlm i mars.

jaja nu åter till pluggandet, snöandet och saknaden<3

Kommentarer
Postat av: Sussi

vi tre<3

2009-01-12 @ 23:17:53
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0