Mina svar på någons frågor

Hårfärg: Mellanbrunt? jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig x) vill ha det rödbrunt... varmt rödbrunt
Ögonfärg: Brungöna =)
Längd: 155 cm eller sådär... det varierar faktiskt haha
Jag är född: 10 Juli 1991 någa veckor för tidigt
Studerar: Media på välkomma
Stjärntecken: kräfta... Cancer som det heter! huu
Favoritklädesplagg: t-shirt och baggyjeans
Har alltid med mig i väskan: börsen såklart, nycklar, lipsyl, mp3:n, tamponger lite sådant.. ofta träningskläder och skolböcker också
Dricker jag läsk dricker jag: Fanta eller cola
Tatueringar, piercings: Nehepp inga här förutom i öronen... som jag knappt använder
Min all time favorit parfym är:  D&G  The one och light blue
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: hmm... ingen aning O.o
Senaste blogg jag upptäckt: en motiverande träningsblogg, men jag minns inte adressen nu
Höger eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Choklad
Nåt jag absolut inte äter: enbart grädde eller oliver
Kläder just nu: min WorldCup-08 t-shirt och myssockar=)
Musik just nu: Primo Victoria med Sabaton
Sommarplaner: Förhoppningsvis ett välbetalt jobb, fint väder och massa underbara stunder med folk jag trivs med=)
Fisk eller badkruka: beror på vars och hurdant väder det är
Hur många kuddar: två st, annars känns min säng alldeles för stor och ensam
Tror du på mirakel: Ibland...
Bio eller promenad: Promenad helt klart! Men bio är väl kul någongång då och då...
Favoritväder: Sköna eftermiddagar på sommaren
Det här är jag bra på: Att stressa men ändå sega på en och samma gång tyvärr
Tre saker att ta med på en öde ö: ett jetplan, massa bränsle och en manual om hur man kör ett flygplan ;)
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart
Spara eller slösa: spara... men det finns ju undantag!
Vad är viktigast för dig: Att mina älskade mår bra
Finns det liv på andra planeter: Garanterat du
Hur många barn vill du ha: jag vill nog inte ha något barn usch
Är du kittlig: ooooja
Snarkar du: Ibland... när jag är förkyld
Rädd för insekter: ja! Fast kanske mer äcklad av dem är rädd... Fast spindlar är ju min stora skräck!
Äckligaste djuret: spindlar och blodiglar!
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Klarar tyvärr inte av det längre...
Stökigt eller välstädat: Varken slashas eller perfektionist
Gungar du på stolen: När jag koncentrerar mig eller väntar på något
Skulle du kunna hoppa bungyjump: Jafan! =D
Vilken hand håller du gaffeln i: beror på om jag ska äta "fint" eller är hemma^.^
Hur många syskon har du: En syster
Beroende av: De underbara människorna i mitt liv, träning, musik, mobilen (nästan samma som Sussi såg jag nu^.^)
Favoritkaraktär i bok: hmm... finns många=) Men Belgarath eller Silke från David Eddings böcker kanske?
Vad tror folk om dig: Många saker har jag hört tyvärr
Stämmer det: nej.
Vad får du oftast komplimanger för: min rumpa ^.^ Fast det är väl mest av en och samma person
Vad säger du för att imponera på någon: det är aldrig någonting jag försöker.
Hur imponerar man på dig: När man vågar göra något utan att bry sig om vad andra ska tycka
Brukar du skratta för dig själv: haha jo
Vilken är din favoritmåltid: jaa... palt är väldans gott! Men kyckling är nog favoriten, eller grillat på sommaren
Vart bor du: Gällivare i ett litet radhus
Äger du några converse: Jo fyra par men två är trasiga='(
Festar du mycket: Nej verkligen inte
Sprit, cider, vin eller öl: beror på, vin kommer helt klart sist. Fast jag har inte smakat så många olika viner=P
Brukar du bli för full: Nej har väl hänt en gång
Är du allergisk mot något: jo, hö
Nästa mål i ditt liv: Bli någon jag kan vara stolt över
Hur svarar du i telefonen: Det är väl olika
Brukar du komma i tid: Jorå, och oftast lite för tidigt
När mår du bra: När stressen är borta, jag får träna och allt och alla ler och är glada
Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag tro
Vad tycker du om fötter: något man går med?=)
Är du smart: Nej, jag var smart men inte längre...
Är du aktiv i skolan: Jo, jag försöker
Favoritdryck på morgonen: vatten
När brukar du gå och lägga dig: vardagar mellan tio och två
Sysslar du med någon idrott: tränar styrka om det nu räknas som idrott?
Vill du hellre ha mail eller brev: ett brev hade varit väldigt fint att få=')
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!<3
Vad skulle du göra om du vore en tjej/kille för en dag: Köpa snygga killkläder, sjunga och prova sätta på en tjej haha
Är du nöjd med ditt liv: Jo rätt så ändå=) man ska inte klaga
Om inte, vad vill du ändra på: äta mindre, träna kondition, rita mer, vara duktigare i skolan
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Nepp tror inte det
Är du bortskämd: Jag tycker det är lagomt...

Sådärja! Hade lust att skriva in mer frågor, men det får väl duga nu=)
God natt

Kommentarer
Postat av: Hanni

är det bara jag kvar nu som inte har gjort den där jäkla listan?! x'D

2009-01-06 @ 02:05:28
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, det är kul att läsa listor.^^

2009-01-06 @ 14:53:14
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Sussi

vilken trendsättare jag är ;)

2009-01-06 @ 14:58:04
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0