I don't want to be alone with me

Hej allihopa
Vad gör ni idag då?

Jag sitter i mitt rum och har en engelska grej att skriva, en artikel och att rätta min bokanalys...
Idag är väl en dag som alla andra. Som en i mängden som smälter ihop till det som kallas "år".
Varmt och mysigt vinterväder och jag längtar till Dundret<3
Sov för länge idag, som vanligt.
Det börjar bli ganska jobbigt i skolan igen, men bara för att jag missar så mycket när jag försover mig.
Ajaj vi får väl se.
Fick ju mvg på NK-redovisningen i alla fall och jag kommer få det när jag rättat min engelska bokanalys,
så helt kass kan jag ju inte vara?

Ringringring! Jag har inga pengar på telefonen fortfarande om någon funderar?=P

Idag har jag mött David Lundgren från Helenas klass för en liten intervju x)
Jag visste inte hur han såg ut, så jag var ju tvungen att fråga, och vart vi skulle ses och jag fick ett ganska underhållande svar:

"Behöver kaffe så i fiket skulle vara bra,
haha snygg svart kille går inte att missa"


haha bra där med självsäkertheten^.^'

Smal och snygg jag var i somras!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Smal och snygg du är fortfarande! Lägg av nu!

2009-01-22 @ 18:50:55
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Hanni

du är lika snygg nu ju!

2009-01-22 @ 21:45:16
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: helena

nää du är lika söt, smal och snygg nu som då =)

haha jo han är lite rolig.. hel sjuk humor i alla fall.. =P

2009-01-23 @ 15:25:49
URL: http://heelenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0