That's when I'm the Devil-queen

Varför kastar jag bort så mycket?
Så himla mycket bra?
Jag hade kunnat bli grym på att måla och rita, men jag är lat och har sällan inspiration. Varför?
Jag hade kunnat haft grymma betyg. Men jag har ingen ork eller motivation. Varför?
Jag hade kunnat vara smal, men jag orkar inte motionera. Varför? Jag tränar ju ändå massor, varför inte motionsträna också?
Jag hade kunnat gör många saker bättre än vad jag gör och det vet jag.
Jag måste bara klura ut varför jag kastar bort så mycket...
Bajs och blä
men nu är det sovdags...

     Ska bara sammanfatta min magiska kväll...

I love the way I make you feel when I'm in my most sin ful mood
When hot is everywhere and I'm all over you
When teeth bite skin, and limb to limb
That's when I'm the Devil-queen
and all I want is fire's licking flames and bare naked skin

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
HUBBAHUBBA mohahahaa
Hejs


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sluta! Du är fan svinbra på att rita! Och har mycket bättre betyg än vissa (jag alltså) Och dessutom är du för smal för att kunna bli smalare!

2009-01-12 @ 11:56:11
URL: http://naaannia.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ursäkta mig!? Men vars nånstans är du INTE smal? Och om du är dålig på att rita, vad är inte jag då? :O

2009-01-12 @ 18:11:41
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0