vad är det? 17h tror jag?

Jadå det blev sittplats, tåg ner till stockholm i Mars=P Inte riktigt det  första valet, för mig i allafall x)
Men billigast blir det så det låter bra ändå... Om man tänker lite ekonomiskt.
Skönt att ha det fixat ^.^

Slutade tidigt idag, efter provet som varade i ca en halvtimme för min del,
men sedan väntade jag ändå kvar på skolan till min pöjk slutat så vi kunde åka hem till mig tillsammans.
Drog på stan med Matilda efter att ha städat lite och nu sitter jag här. 319kr fattigare.

Vet faktiskt inte vad jag ska göra resten av dagen... Känns konstigt att inte ha fullt upp...
Väntar på att Jesper ska komma ner från Dundret och hämta sina grejor här innan hockeyn vid sju.
Sedan kanske jag går en promenad eller ror roddmaskinen innan jag och Pappa kollar någon film han köpt.

Jag undrar verkligen om någon tycker om att läsa min blogg alls x) jag skriver aldrig något värt att veta!
hahah! Förlåt, men även om jag inte har något intressant att skriva så skriver jag ändå. Som detta t ex.
Måste bara få skriva helt enkelt, kan ju inte skriva dagbok, så det får bli utfyllnad här istället.

Minns ni?:D Kände för en gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Hanni

tycker det är kul att läsa din blogg! :D åååhh<3 värsta gamla bilden!

2009-01-29 @ 18:22:25
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag gillar din blogg! :D ÅHH, nostalgibild! Jag vill ha sådär långt hår igen! Typ. :P

2009-01-29 @ 20:19:17
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0