Wombatized

"I remember short skirts, long hair
My hormones flying everywhere"

=)
Blir glad av:

-Jesper min älskade och framtid
-Mina vänner
-Underbar musik
-Fint väder
-Bra hår-dagar
-Fina underkläder
-Frisk luft
-komplimanger (så klart)
-dagar då jag minns att jag faktiskt kan tycka om mig själv

... Jag har börjat ta tag i mitt icket existerande självförtroende nu.

Jag kom till den punkten då jag insåg hur mycket som förstörs av att inte ha ett förtroende i sig själv. Att inte tycka om sig själv.
Jag är osäker i mycket av det jag gör, jag blir stressad lätt, jag snäser även om jag inte menar det, skapar mina egna problem.
Jag ska lära mig att älska mig själv, annars kommer ingenting bli bättre, annars kommer jag aldrig kunna bli den jag vill vara. Så är det. Jag känner det i mig nu. Att det är sanningen.
Jag kan vara så otrevlig bara för att jag funderar för mycket på det som är dåligt.
Hur kan jag göra så? Utan att tänka? Jag har ingen annan lösning än den att det beror på min osäkerhet.
Jag ska bli en bättre människa.
Stina ska bli bättre. Bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0