Lansjärv imorgon...

Yo allihop, nu har man då fyllt arton. Var väl inte världens hålligång precis... men det tar vi en annan dag. kanske nästa helg om jag inte är i Pempelijärvi.
Fick massa fina presenter som:
pengar, tekoppar, en klocka, massa godis, ett fotoalbum med massa minnen <3, ett fiskespö, ett halsband och bodybutter, och så presenten som jag fick redan i maj, (eller om det var juni), en betald biljett till Miyavis konsert i september=D Bokade biljett med syrran inför resan ner (och tillbaka) allt som allt blev det 190kr tur och retur tillsammans/person!=D skitbra och billigt!
Och r.i.p min telefon som sprack igår=( kameran fungerar nästan inte längre heller... jaja.
Köpte mitt första sexpack igår, men inte fick jag visa legg ändå=O jag som ville!!
äsch, bara därför ska jag gå och köpa cigg för att få visa upp mitt legg en första gång^^

imorgon åker jag och Jesper till hans stuga i Lansjärv, vet inte hur länge vi blir där, men på onsdag ska vi kanske till Luleå över dagen iaf också=)
Nu ska jag packa klart och sedan ska jag nog sova... är hyfsat trött sen min "dejt" igårkväll^^ muhaha men den ska vi itne skriva om här, man vet aldrig vem som läser 0;) jaja,
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0