Rallycrosslördag

God eftermiddag!
Gissa vad jag har gjort idag??
En kvart efter jag vaknade i morse drog Jeppes pappa med mig och Jeppe fr att titta på rallycross!
Det var rätt segt i början, men de senare loppen och finalerna var väldans skojiga att se! Hög hastighet, krockar, avkörningar, avgaser och omkörningar... Om det inte hade varit för vädret så hade det varit awesome=)
10+ och blåst, samt en del regndroppar och grus i ögon och mun gjorde det lite sämre....
Men, jag hade turen och hittade en fin liten tjugolapp^^

Har nyss tagit ett långt och skönt bad, och sitter nu och längtar till tisdag=)
Kul med tjejmiddag, men jag har inte allt för höga förhoppnningar på min syster om att hon köper något åt mig tills dess...
Hon brukar vara rätt svårflörtad när det gäller sånt...

I kväll ska jag till mommo, och sen om det går så blir det myskväll=)

nu ska jag kanske äta något, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0