Tankar... i väntan på laxpudding

Hejsan alla som läser min lilla blogg.
Sitter här och tänker på hur mycket jag vill fara på LK och ha massa skoj! Och sedan på att jag inte har råd och inte får låna pengar till det heller....Not najs. Inte en enda festival eller konsert på HELA sommaren:O jag har abstinens!
Dock såg jag och Hanni underbaraste Miyavi-dvdn från turnén förra året igår <3<3<3<3 Längtar sjukt mycket till september när jag åker ner till Stockholm. Lövli med konserten som ska äga sönder den förra (RIIGHT hanni?!:DYATTA!) och sedan massa nya kläder, utgång och massa mys i Hannis lägenhet... Gosh, årets bästa? japp, längtar som fan.


Kommentarer
Postat av: Hanni

It's gonna be LÖÖÖÖVLIIIIIII<3 ^^

2009-07-28 @ 19:06:41
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0