FUCK OFF 18

Kul jul alltså!
Nu ska jag vara lite fjortisgnällig och klaga på min syster som totalförstör imorgons tjejkväll.
Hej, jag fyller arton om fyra dagar, men min syster vill inte ens köpa ens något litet åt mig från systemet,
om, lyssna på det här: jag inte frågar mamma och pappa först O.o
Vad tänker hon med? hoj det kan jag ju knappast göra
Och en annan skoj grej... mina föräldrar ska inte ens köpa något att dricka åt mig på min artonårs dag!
INTE ENS EN ENDASTE JÄKLA CIDER. och ännu mindre en låda vin som jag och hanni tyckte. Nej, mamma anser det vara langning. Jag tror jag skippar att fylla arton, så jävla inte värt det.
Orka ha en tårta heller känns det som...
Världens roligaste artonårsdag blir det. Jag önskar mig ingenting av dem i present för jag inte kommer på något, jag har ingen lust alls att gå ut på krogen, och som om det inte vore nog får jag inte ens bjuda mina vänner på lite vin dagen till ära.
Jag tror jag skippar hela grejen med att fylla år.

Japp, jag älskar verkligen min familj just nu... Vad vill de, ska jag dricka läkarsprit eller vad fan?
Jag ska ju inte ens ut på fredag!
Ursäkta mig, men jag är väldigt förbannad. Dessutom köpte de visst cider till syrran innan hon fyllde arton.
Rättvist?

aanbhwbclwbo<lcnwhhh!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

men fyfan... <3

2009-07-06 @ 19:37:50
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: Hanni

: (

2009-07-08 @ 10:46:38
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0