Egodax!

japp, nu jäklar ska jag skryta med min bränna och fjortiga bilder^^ muha! OBS! LJUST HÅRO.o

   
Vad min mage såg grå ut x) men det är ljuset som gör det, jag lovar!

Idag har jag och Jesper haft asmys! Bus-bråkat som ninjor hela eftermiddagen och satt gnuggisar^^ haha!
Jag har en dino på halsen också;) Han fick en panda på armen och två blommor på ena kinden. Tittat lite TV och fixat så jag gjort bort mig... hahaa... tja..hrm..mmjo... Jaja. Nu glömmer vi det!
Pluggar det sista för den här terminen nu. Trist, men skönt att det är det sista.
I helg blir det bara städning... -.- jag, moster och syrran ska städa ur hela mommos villa! HOJ! varför ska det vara så jobbigt när någon flyttar?=/

jaja, Hejs!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Kan säga att jag vet hur det känns^^' Ändå hade jag inte alls lika stort så.. well jag lider med er

2009-06-04 @ 21:38:42
URL: http://naj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0