lugn...

Lugnt, det är vad man kan säga att jag har.
I helg sov Matilda hos mig=) det blev en film, nattprommis och spindeljakt x) i lördags var jag på marknaden en sväng med Matilda och Inger och igår blev det Lansjärv med Jeppe, hans pappa och Sara. Fiskade vid storsund, fikade i midnattssolen i sanningslandet och var en sväng till thomasudden för att kolla läget vid jeppes stuga...
Och idag, vad gör lilla Stina idag? jag kom nyss hem från Jesper, sov där eftersom vi var hemma vid ett eller något och så först lagade vi mat. Annars blir det väl inte så mycket mer.
Kanske åker till stugan på onsdag eller fredag, eller så åker jag till pajala marknad. Får se hur det blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0