Morgonträning och annat...

hej gott folk!
Ingen skola idag, men jag var ändå uppe halv åtta.
Det har sina fördelar att vara tidigt och träna, det är ingen annan där och man kan lyssna på vad man vill och hur högt man vill=)
Idag blev det bröst, triceps och axlar. Gick väl rätt bra fram till att jag började må illa och började svettas massaO.o
Har fortfarande inte slutat må konstigt, och det är ändå en och en halv timme sen jag kom hem.
Hoppas jag inte håller på att bli sjuk! :O I morgon ska vi ju upp och kolla på Helena och resten av studenterna=)
Dessutom vill jag ju inte vara sjuk när sommarlovet börjar och Hanni och Sussi kommer hem...=/

Har en trevlig sak att berätta=) JAG SKA SE MIYAVI IGEN:D I SEPTEMBER!!!! AWESOME FÖDELSEDAGSPRESENT ELLER VAD???
Den blir ju två månader i efterskott eftersom konserten är först i september, men det gör inte mig nåt:P då hinner jag spara lite pengar^^ Tack syster och Hanni:D <3
Ok alla, håll tummarna för mig att jag inte ska opereras samtidigt som konserten är!

Hejs<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller allt som går <3

2009-06-09 @ 16:08:36
Postat av: Hanni

ah det var från mig va xD

2009-06-09 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0