Nattsudd

Kom nyss hem, klockan är strax efter tre på natten och jag käkar en leverpastejsmacka.
Hör och häpna! Jag glömde mobilen hemma idag när jag cyklade iväg till Jesper!:O
Kan ni tro det?? Jag av alla människor, jag som är kraftigt beroende av min telefon! (ja jag tar med den in när jag ska duscha)
...Anyway, det här sommarlovet har verkligen fått en seg början. Är till och med depp, till och från... Det beror nog på paniken efter pengar, jobb, körkortet, underliga föräldrar och klassisk bikini/shorts/bröst i allmänhet-noja.
Kan inte påstå att jag är på topp precis.Men, det är i alla fall varmt och soligt nu.
Och jag måste medge att jag inte längre har lust att ha något partaj eller att gå på krogen på min kommande födelsedag.
Ingen lust alls.
Är det något fel med mig?O.o Känner mig inte som en normal snart arton-åring borde göra.
Btw, for till stugan över dagen igår med Matilda mamma och pappa:D Äntligen, efter alla dessa år harMatilda fått besöka det omtalade; Pempelijärvi x) Mys på dig!<3
jaja. Nu kanske man ska sova?
Natti<3

haha bjuder på en, ungefär ett år sedan, ego-bild x)
(hmm känns som jag tappat stinget vad som gäller det där med egobilder och att kunna fixa mig snygg...)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag följer gärna med fler gånger! <3

2009-06-23 @ 10:15:05
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0