P3 är bäst

Hej!
Sitter och segar och lyssnar på p3 med Matilda x)
SÅ SJUKT KUL! människor ringer in och berättar om konstiga saker de tycker om.
En tjej gillade att FLÅ ÄLGAR och en kille gillade storvuxna håriga män xD
Och en kille gillade att rycka ut hårstrån från ansiktet x)
hahahahaha..... Kan man göra annat än att älska att lyssna på människors olika ideér?
Försöker komma på något jag gillar som ingen annan gör, eller som andra tycker är konstigt,
men det är svårare än man kan tro=P
Men jag gillar iaf en del saker som folk kan tycka är underliga, men det skriver jag inte här;) hihi...

Berätta om något DU gillar att göra eller någon sak eller något du tycker är konstigt?=)


tjusig flaska va?=)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag älskar blooood! Det har fin färg och ser ballt ut när det rinner. Ju mer, desto bättre. Fast det ska ju vara lite "spontant" blödande - om man nu kan kalla det för det - inte nåt man orsakar själv. Papercuts och misslyckad rakning av ben! Haha!

2009-06-10 @ 15:10:05
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0