små fötter

En sak kan jag berätta för er alla, att ha små fötter, är fint på en kort person som mig...
MEN, när man har FÖR små fötter så inga fina heels passar, då är det inte kul eller snyggt!
Nu är det så här att jag har köpt mig ett par dösnygga svarta pumps med 10 cm klack...
+ inlägg som tydligen skulle göra skon en halv cm mindre, vilket hade blivit helt perfekt OM inlägget varit lämpat just för det ändamålet...
När jag satte in inlägget höjdes bara hälen upp, inte gjorde skon mindre. Å vad SUR jag är!
Så nu måste jag, om ingen har någon annan lösning av hur man ska krympa en sko 1/2cm, lämna tillbaka dom imånXC
tvi =(

Kommentarer
Postat av: Anna

tossipapper ? :D

2009-06-24 @ 08:43:31
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0