Sommarlov...

Nu har det som sagt varit sommarlov ett litet tag, och vad har jag haft för mig?
Inte mycket och vädret är piss.
Det finns så mycket man vill göra, men då är det ju så att man inte är arton.
Nåväl, på midnightsun meet satt jag iaf på första parkett och dräglade över fina bilar uppe hos Jespers moffa.Skådade en Katja däruppifrån också^^ Medan de flesta hade skoj på nunnis på kvällen hade jag hemmakväll, och likaså på avslutningsdagen.
Hade filmkväll hos Jeppe då men fick en show utanför fönstret istället=P När polisen dök upp på hembyggdsområdet och alla minderråriga i GVE sprang därifrån för glatta livet x) haha en syn man inte ofta ser!

Har hunnit mysa lite med tjejerna också, inte så mycket som jag hoppats på men... Sommaren har bara börjat=)
jag har också hunnit begrava moffas urna och ätit våfflor på Dundret i midnattsssolens sken<3
Sen har jag blivit frisserad av Hanni också=) wiii! och det blev mycket bättre än förra gången^^

En sak till, jag dör om det inte blir varmt snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0