Tacokväll

ja ni, ska snart pallra mig till bussen, det är tacokväll hos syrran i kullen idag=)
Det där med skorna och små fötter, det löste jag på annat sätt än med toapapper som en viss Anna föreslog x)
Jag hittade några fina inlägg på fixerian och det löste det hela så jag har äntligen ett par pumps!:D

oooja! Mina! MINA! :D
Vad slött det känns med sommar utan sommarjobb alltså=/ och samma utan festival eller något sådant...
Förra året var jag iaf på Miyavi i juli... Iof ska jag ju se han i år igen:D men först i september;) ne nu ska jag gå till bussen. usch... åka buss på vad som verkar vara sommarens varmaste dagO.o

Dessa hoppas jag på i present av mommo^^
hejs

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag blev också kär i de där kopparna när jag såg dem ;)

2009-06-26 @ 00:15:16
URL: http://emmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0