20.53

Är helt slut. Utmattad. Gud, jag ska sova tidigt. Borde kanske gå redan nu?
Läkaren hittade inget fel i mitt knä. Bara det att det är stelt för att det är svullet, titanpinnarna sticker tydligen ut från knäet lite (inte utanför huden, men det ska dom göra) och det att min lårmuskel och mitt knä har hårdnat och därför har jag problem.
Nu måste jag göra benövningarna 4ggr om dagen med 12reps/set. Hur fasiken ska jag hinna med det?O.o Och jag ska vara med en sjukgymnast minst en gång/vecka. Hur ska jag hinna det?? Skolan är rätt krävande som ni vet...
Den kommer på andra prio nu. För jag vill ha ett bra ben!
Kryckorna följer med länge till också... Och om en månad till ska jag dit igen på röntgen och sådant. Benet är fortfarande inte helt ihop där inne heller.
Jag är bara så less alltså.
Nu ska jag blåsa håret och sedan gå och sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0