God I miss you

Vad är det här? Jag saknar er massor! Det känns som att ni har varit borta i ett halv år, när det bara är någon vecka eller två... Pratade nyss i telefonen med Matilda som satt på centralen och väntade på Hanni som skulle hämta henne. Det känns verkligen förjävligt att inte jag kan vara där och göra allt det där roliga vi planerat. Men men... Hoppas Sussi som får min Franz Ferdinand biljett har kul även om hon inte gillar bandet.
Anyway, Jag är hemma i Gällivare och ska gå och duscha, sen plugga, och ni är nere i sthlm och jag saknar er<3
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Hanni

skit att du inte är här :'(

men snart är vi där ist! ;D <3

2009-03-19 @ 23:18:30
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det suger att du inte kunde följa med! :'( <3

2009-03-20 @ 11:12:03
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Sussi

tack för biljetten. känns hemskt att gå istället för dig... puss på dig älskade du! <3

2009-03-21 @ 01:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0