Gosh...

Jag är så underbart förälskad. Att träffa den personen man älskar efter tre dagar känns fantastiskt.
Att se hans leende, känna hans doft, kramas av honom och känna hans varma läppar är ett mirakel.
Det finns ingen som får mig att känna mig så trygg och hemma som han<3
Allt jag kan säga är... Gosh vad jag är lycklig med honom.



Nåväl, eftersom mitt lov är ja, näst intill förstört, kan jag bara ta det lugnt och göra mysiga saker.
Det är väl inte fel, men jag börjar få tillbaka en del tankar som jag avskyr nu när jag inte tränat eller motionerat på en och en halv vecka snart. Dessa tankar driver mig till vansinne och jag vet inte hur jag ska bli av med dom alls.

Kanske fredagkväll hjälper lite?=) Har god lust att snoffsa till mig rejält, men jag kommer mest troligt ha mysbrallor i vanlig ordning... haha.

I brist på något vettigt att göra ska jag gå och sova redan. 22.10 är klockan nu. Bara en sådan sak säger väl rätt mycket om min energinivå den här veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0