Här sitter jag...

... Och försöker göra mina läxor, vilket är omöjligt.
Hela den här dagen är äckligt dålig och jag längtar så tills den är över.
Fasiken vilket jävla kasst lov det här är. Jag vet folk som säger "det blir vad du gör det till", men det är inte så jävla lätt att göra någonting över huvudtaget nu, eller att hitta motivationen till det. Det är inte så lätt.
Jag har ingen lust med att göra någonting som det är nu. Jag saknar Jesper massvis, har inte sett han sedan lördag och det var tänkt att det skulle bli idag, men jag får tydligen inte ens åka buss. Så jag längtar till imån.
Hoppas ni har ett kul lov, jag önskar jag kunde umgås, men jag kan inte göra nästan nåt av det ni alla gör, så...
Kul att läsa mitt elände? ne trodde inte det heller, men vet du? jag kände för att lätta på hjärtat lite.
Over and Out/ Krymplings-Stina

Kommentarer
Postat av: Sussi

jag kommer och umgås med dig när du orkar så kan vi dela eländet<3

2009-03-02 @ 17:51:03
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: Hanni

<3

2009-03-02 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0