Hejsan, eller något.

Tjoho nu sitter jag här i median igen.
Skittrött, fryser och har smutsigt hår... Great början på dagen. Men jag slutar redan kvart i tolv idag så då blir det varam duschen! <3 skönt...
Fotot är bästa kursen jag läser absolut! Igår klistrade jag bara upp mina bilder som ska vara med på utställningen i helg. (då det för övrigt är marknad, som jag nog inte kommer gå på...) Även om det bara tog ungefär max en kvart, var jag där till halv nio, helt i onödan egentligen... Men trivs man så trivs man.
    Och tydligen ska jag vara på utställning i Umeå?? x'D Sivert hade fotat mig (och stina) förra veckan på fotot, och nu tyckte han visst att bilderna var så skojiga att han ville ha med dom! För bilderna var bara plojbilder hela bunten med oseriösa bilder xD haha... Han ska säga sen hur det går på utställningen...
Idag ska jag till läkaren igen... Men idag är det bara en vaccinspruta. Måste kolla upp om ajg har en inflamation i benet också XO För jag har svettats och frysit till och från i två dagar! Tänk om det är en infektion eller inflamerat elelr nåt?! Då DÖR jag på riktigt!
aja, får väl se hur det går...
Idag är inge kul alls... Och mitt tåg går ju idag.. klockan sex? eller nåt... Men det behöver ju inte jag veta, eftersom jag INTE KAN FÖLJA MED XO =.= Helvete fortfarande... Jag vill ju också.... usch blä tvi och fysatan.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0