Hemma?

Vad är det? Ett ställe jag avskyr...

Skola idag igen då.
Bra grejer med idag:
  • jeansen som gick att få över knäet
  • den lånade rullstolen från op x)
  • Jespers söta humör i morse
  • vårvädret och "promenaden" i solskenet
  • kom på artiklar klart till tidningen
  • pratstunden på jeanette's med Johanna
Dåliga saker med idag:
  • att vårvädret gör det halt (halkade in lite under taxin när jag klev ur)
  • mamma som alltid bråkar med mig
  • slut pengar på telefonen
  • matten
  • brist på möjligheter att åka till Jeppe nu=(
  • renässansen som skulle varit inne innan lovet
  • Helena kan inte åka till sthlm istället för mig
  • sjukgymnasten har inte ringt
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0