I kiss you slowly in the dark

Jag är trött! Och det är söndag kväll...
Och huvudet mitt är fullt med tankar om ditt och datt och allt och inget och saker som inte borde få dyka upp i mina tankar överhuvudtaget. Men hur ska jag kunna undvika den tanken..? hmm... jaja det löser sig

Den här helgen har varit heltklart skön=)
I fredags gick jag och sov jättetidigt! redan vid elva var jag i säng och somnade. Applåder till mig. Men jag antar att smärtorna i benet också gjorde sitt till...
Vaknade såklart tidigt på lördag också=P skönt att vakna till en solig vårdag, bege sig ut på stan med syster och gå på museet och titta på en fotoutställning som en norrman hade. Verkligen assnygga bilder! Jag ska åka till Norge någon gång...
Sen gick vi och fikade och myste på vetehatten och efter det har jag... hm.. ätit middag med malin och jimmy och åkt till Jeppe sen på kvällen=) Var till hans moffa, såg afv... hade en fin stund i duschen, hihi, såg lite tv medan han var ut en sväng och hämtade dator, sen kröp vi ner i sängen och somnade strax efter det<3
Vaknade tidigt, och nej, min mobil hade ej ställt om sig till sommartid... så jag ha varit massa förvirrad idag!
For hem tidigt och har pluggat hela dagen... Och på eftermiddagen dök Matilda upp här och hjälpte mig med matten^^ och jag lyssnade på hennes engelskaredovisning och sen bakade vi kladdkaka (som blev väääldigt kladdig) och såg Shaun of the dead. hahah vilken knäpp film x) Märktes att det var samma som gjort Hot Fuzz

Nu ska jag gå och värma vetekudden som är röd som det står "älskling" på och sen krypa ner under täcket... Och drömma fina drömmar tills i morgon när skolan börjar igen...

God nattsi...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Awesome kladdkaka vi gjorde! ;D Och filmen var kul! Haha! x'D

2009-03-30 @ 13:25:35
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0