I skolan

Jodå nu är jag i skolan igen. Funkar väl rätt bra antar jag.
Tog mig till och med till matsalen idag. Men även om jag lyckats ta mig hit och det fungerar käns det fel, jag är inte redo för att vara här.. Inte med kryckor iaf. Allt går så mycket långsammare! Verkligen!
Åkte taxi i morse, för första gången i mitt liv! Det ni... Taxichaffisen var skojig och väldans glad av sig.
Men det var jobbigt när man skulle in i I-huset, dörren är jättetung och dörröppnaren funkar ju såklart inte....
Så jag försökte öppna dörren och såklart gick inte det så bra, tappade ena kryckan på stengolvet och kände mig dum... Men en lärare kom och hjälpte mig... Kände mig ännu dummare.
Och påväg in i maten höll jag på att halka också... DUM kände man sig igen.
Ja hoj.
Skittråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0