ja, vad säger man?

Kan jag säga något mer än hoj?
Trist för er att läsa allt detta gnällande hela tiden jag förstår, men hur ska jag annars få bukt med allt som känns fel om jag inte skriver ner det?
Idag suger så hårt som det går. Ingenting känns vidare bra och det känns som att det verkligen är mitt eget fel alltihopa. Vilket det mesta av det också är.
Jag är inte en dag fullt ut glad och det tar på krafterna. Alltid är det något som trycker och gör ont. Jag är sjukt less på att ha det så och jag kan inte göra annat än att längta till sommaren. Då är jag förhoppningsvis bra igen och man slipper allt vad heter skola, om jag inte kuggar i matte b dvs=P
Det är så här: Jag vill vara glad, men jag orkar helt enkelt inte med att vara så sprallig på grund av... Allt det jag inte gillar.
Suck på idag. Söndagar är värsta dagarna och jag matstrejkar tillochmed idag.

Hejs och hoppas jag inte har negativ effekt på dig=/ vill bara skriva av mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0