JAG HATAR DET HÄR

Det finns inget annat att säga än att jag hatar det här.
Jag har inte kunnat göra något på hela det här jävla lovet. Inte träna, inte motionera, inte åka på dundret, inte göra roliga saker med mina kompisar annat än att ta det lugnt och titta film. Jag kan inte heller plugga, hur mycket jag än försöker får jag inte fram ett ord att skriva ner. Och mamma tror att jag inte ens försöker och säger att jag inte får åka till stockholm om jag inte gjort klart mina läxor till lovet är slut. Skitkul. För det är ju så jävla lätt att skriva, bara så där. Och skitlätt när man inte fattar matten som man borde göra och ingen i huset kan förklara för en. Ja då är det skitlätt. Och göra de geografiuppgifter man skulle gjort innan lovet, som är i skolan hos läraren, och rätta engelskan som läraren skickat fel version av, den utan felen utmärkt i. M det är ju ätt det. Och speciellt lätt är det att hitta pluggarandan när man är halv deprimerad och nere i världens grop. Men nejdå, skolan är ju så lätt så eller hur...

Jag kan ju meddela att det mest troligt inte blir någon resa till stockholm för mig heller. För jag är kass på att rehabilitera mig verkar det som.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0