Love is my drug is my medicine

Jaaa jag tror på livslång kärlek jag. Ingen tvekan!

Vad gör ni alla idag?
Jag råpluggar hela dagen.
Har varit och tagit bort stygnen i knäet tidigare, gick bra, men sista stygnet kändes det som att hon klippte mig i huden, vilket hon inte gjorde. Lättad är jag att det gick bra.
Idag är jag snygg, vill jag bara meddela allihopa. Har duschat, shaveat benen, gjort mig len och fin, lufttorkat håret så det blivit lockigt, blåst mousse i det för fluff, sminkat mig lagom mycket för att se fräsch ut, dragit på mig mina rosa leggings, benvärmare och mina nya mysiga stickade tröj-klänning, samt tagit på mig min fina dollarstore-ring x) Inte ens mina bröst kan störa mig idag! haha undra vad som är med mig idag... Kanske en liten effekt efter gårdagskvällen, vad vet jag?
   Nu sitter jag och surplar thé och ska börja med geografin... Skrev klart min uppsats och utvärdering av min egna aeroba förmåga nyss (blev 4 sidor och jag var mycekt ambitiös med den! *stolt*) efter geografin ska jag antingen skriva klart den oändliga renässansen.... eller göra färdigt skissen till min lägenhet till företagsekonomin. Det lät roligare, IKEA är alltid en höjdare=P

Idag är jag på bra humör=) och det känns som att jag nästan skulle kunna gå några steg utan kryckorna!

Hejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men ofta min uppsats kommer bli 4 sidor! Du är ju helt galen! :O

2009-03-13 @ 18:38:07
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0