Mycket i snurrning nu...

Idag är det 25 mars. 25 mars betyder:
  • Hanni har knallat omkring på jordskorpan i arton år idag! <3
  • Våffeldagen
  • solsken
  • om exakt två månader åker jag till Cypern
  • ortopedbesök
  • sjukgymnastbesök
  • röntgen
  • mattepluggande
Ja, det var väl allt? Sitter nu och segar och nojar mig för att det ska upptäckas att det är något fel i mitt brutna ben eller att knäet är paj eller liknande... Jag är livrädd för det ! Men jag är ju ganska feg av mig också... hah
Vet ni? Det känns skitbra, det går mycket bättre för mig i skolan nu. Fick mvg på min idrottsutvärdering, mvg på min bokanalys av Atonement och idag mvg- på min uppsats om renässansen ! Skönt som bara den alltså. Får se hur länge det håller i sig bara. Eftersom jag mest hela året bara fått g och vg, knappt något mvg alls...
jaja ska gå och hjälpa mamma i köket nu.

Kramar, kyssar och kläng i massvis på dig Hanni ! Hoppas din födelsedag är skitbra ! =D
<3
(vi är väldigt charmanta haha)



Kommentarer
Postat av: Hanni

haha gammal bild x) tack älskling min dag har vart underbar! :'D <3

2009-03-25 @ 22:33:40
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0