Pain is weakness

Jag blir skogstokig av att inte träna...
Fick veta idag att om jag ställt upp i bänk SM nu i år, i 48kg klassen , för tjejer inom min åldersgrupp så hade jag mest troligt kommit tvåa. Fatta alltså. Satans jäkla ben. Jag kunde blivit tvåa!
Jag är så motiverad till att bättra på mig. Tappa en gnutta fett och skaffa styrkan jag vill ha så gärna.
Jag svär att jag ska träna hårt, så hårt när jag är bättre i benet. Jag ska pressa mig till gränsen.

Pain is just weakness leaving the body

Det är det bästa jag hört på hela dagen.... Förutom att vi fick ta hem och jobba på sista lektionen.
Hejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tappa en gnutta fett? Hörru, jag är 10 kg fett tyngre än dig! JAG behöver tappa en gnutta fett!

2009-04-03 @ 16:31:23
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0